توزیع کننده بلوک سقفی بتنی در کشور

توزیع کننده بلوک سقفی بتنی در کشور به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد. شرکت های پخش از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات را در بین نمایندگی ها و یا مغازه ها توزیع می کنند. خریداران ساختمان سازان و شهرک سازان می باشند که این محصولات را به صورت عمده ای و با قیمت پایین می خرند و مورد استفاده قرار می دهند.

توزیع کننده بلوک سقفی بتنی در کشور

انواع بلوک سقفی فوق سبک بتنی

انواع بلوک سقفی فوق سبک بتنی

انواع بلوک سقفی فوق سبک بتنی با کمک مواد و تجهیزات درجه یک در کارخانه تولید می شود. بلوک سبک بتنی در دو نوع سیمانی و پوکه ای تولید می شود.

  • نمونه ی بتنی که در سایزهای مختلف تولید می شوند و ویژگی این محصولات استحکام بالا و کیفیت مناسب و وزن کم می باشد. در تولید آن ها از سیمان درجه یک استفاده شده است.
  • نمونه های پوکه ای که از پوکه ای آجرهای شکسته با آب و سیمان به دست می آید. این محصول هم به دو شکل می باشد نمونه های توپر که مستطیلی شکل می باشند و نمونه های تو خالی که با توجه به ساختار ساختمان و تشخیص مهندس ساختمان در دیوارها و یا سقف ها استفاده می شوند.

وزن بعضی از این بلوک های بتنی کمتر از 1100 کیلوگرم می باشد.

بازار بزرگ بلوک سقفی بتنی در سال 99

بازار بزرگ بلوک سقفی بتنی در سال 99

بازار بزرگ بلوک سقفی بتنی در سال 99 به فروش انواع بلوک سقفی جدید و نوع قدیم می پردازد. نمونه های جدید که به تازگی به بازار آمده اند، نسبت به نمونه های قدیمی کیفیت مناسب و استحکام بالا و همین طور وزن کم دارند که این ویژگی ها از دلایلی است که سبب جذب مشتری می شود. تولید کنندگان می کوشند که با تولید محصول باکیفیت و صادرات آن به کشورهای دیگر جهان جایگاه ایران را در سطح جهانی بالا ببرند.

بازار بلوک بتنی به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهد. فروش اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه ی آن ها مناسب است. فروش به صورت عمده ای و یا جزئی انجام می شود که فروش عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است.

کیفیت بالا و قیمت پایین سبب جذب مشتری از بیرون از مرزها هم شده است. کارخانه های سازنده برای احترام به حقوق این مشتریان محصول را به کشورهای دیگر هم صادر می کنند. صادرات به کشورهای اروپایی و آسیای صغیر به کمک شرکت های بازرگانی انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما