بزرگترین فروشگاه بلوک سقفی فوم دار

بزرگ ترین فروشگاه بلوک سقفی فوم دار در ایران مشغول به فعالیت است و به صورت اینترنتی و یا حضوری محصولات را به مشتریان عرضه می کند. فروشگاه بلوک سقفی از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارد و به نرخ درب کارخانه محصولات را به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتریان  ارائه می دهد.

خریداران هم شرکت های بزرگ ساختمانی و یا شهرک سازان می باشند. بلوک سقفی فوم دار در کیفیت های مختلف و در ابعاد متفاوت در بازار موجود می باشند.

بزرگترین فروشگاه بلوک سقفی فوم دار

بررسی مزایا بلوک سقفی فوم دار

بررسی مزایا بلوک سقفی فوم دار بررسی مزایا بلوک سقفی فوم دار به شما در خرید محصول اصل و درجه یک کمک می کند. بلوک سقفی فوم دار مزایای ویژه ای دارد از جمله این که به خاطر ابعاد بزرگی که این محصول دارد می توان به جا ده عدد بلوک سفالی استفاده کرد.

  • به خاطر وزن کم این محصولات چندین درصد در هزینه  اسکلت صرفه جویی می شود.
  • به خاطر عرض مناسب این محصولات  در مصرف تیرچه صرفه جویی می شود
  • سرعت ساخت و سازها افزایش پیدا می کند و در چند ساعت می توان سقف یک ساختمان نصب کرد.
  • این بلوک ها مناسب در برابر حرارت و رطوبت می باشند
  • همچنین اگر زمین لرزه شد خطرات ناشی از سقوط مصالح را نصف می کند.

به خاطر این مزایا استفاده از این محصول به جای بلوک های سفالی روندی رو به گسترش دارد. برای اطلاع از مزیت ها و یا معایب این محصولات می توانید به این سایت مراجعه کنید و به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارد با کارشناسان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

قیمت بلوک سقفی فوم دار صادراتی

قیمت بلوک سقفی فوم دار صادراتی قیمت بلوک سقفی فوم دار صادراتی با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. این بلوک ها مدل های مختلفی دارند و در ابعاد مختلف ساخته شده اند مثلا بلوک سقفی یونولیت دار که برای ساختن یک سقف مقاوم و سبک از این محصول استفاده می کنند این محصول از  پلی استایرن تولید شده است. در واقع یونیت عایقی در برابر سر و صدا است و همچنین مانع نفوذ سرما به داخل آپارتمان و یا خروج گرما از آن می شود و مانند یک عایق عمل می کند.

کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از دیگر کشورها هم مشتریان زیادی را جذب کرده است. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. شرکت های بازرگانی و تجار انواع بلوک سقفی صادراتی را به دیگر کشورها ارسال می کنند و به جای آن ارز زیادی را وارد کشور می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما