آجر فرش کف حیاط + لیست قیمت

آجر فرش کف حیاط به دلیل برخورداری از تنوع بالا در بازار متقاضیان زیادی دارد و برای دریافت لیست قیمت آن می‌توان به فروشگاهی معتبر مراجعه نمود.

آجر فرش کف چیست؟

برای پاسخ این پرسش آجر فرش کف چیست و چه کاربردی دارد؟ می‌ توان بیان نمود که این آجرها در دسته مصالح رایج و پرکاربرد قرار گرفته‌راند و از آنها به منظور کف‌ سازی محیط‌ های مختلف مانند کف سازی باغ، پارکینگ و یا راه پله استفاده نمود. نحوه تولید این نوع آجر متفاوت بوده و در دسته آجرهای سنتی و یا پرسی قرار می‌ گیرند. این نوع آجر از گذشته تاکنون برای پوشش کف مورد استفاده قرار می‌ گرفته و که البته امروزه نحوه تولید و روش ساخت آن دستخوش تغییراتی شده است. این کفپوش‌ ها به دلیل آنکه در معرض تردد و رفت و آمد قرار می‌ گیرند، نسبت به دیوارپوش‌ ها آسیب پذیرترند. علاوه بر رفت و آمد عواملی مانند تغییرات شرایط محیطی و بارش باران و برف می‌ توانند در طول عمر این کفپوش تاثیر گذار باشند.

آجر فرش کف حیاط با استفاده از مواد اولیه و متریال‌ های مختلفی تولید می‌ شود و باید در هنگام خرید دقت نمود که نوع با کیفیت را خریداری کنید. انتخاب محصولی که با استفاده از متریال با کیفیت تهیه و تولید شده است، در طول عمر آن تاثیرگذار بوده و می‌ توانید برای سال‌ های متوالی از آن به عنوان کفپوش استفاده کنید بدون آنکه کوچک‌ ترین تغییری در ظاهر آن ایجاد شود.

آجر فرش کف چیست؟

مزایای آجر فرش کف

آجر فرش کف همانند دیگر مصالح ساختمانی دارای مزایا و معایبی  بوده که آشنایی کامل با مزایا و معایب آن می‌ تواند به شما کمک کند تا در بهترین مکان از آن استفاده کنید.

استحکام و مقاومت بالا: مهم ترین مزیت آجر فرش کف آن است که در برابر آتش و ساییدگی مقاومت بسیار زیادی دارد. میزان مقاومت این آجرها به گونه‌ ای است که در برابر اجسام سنگین دچار شکستگی نمی‌ شوند. به طور کلی این نوع آجرها میزبان وزن سنگینی هستند. تردد و رفت و آمد زیاد بر روی این آجرها هیچگونه تغییری در شکل ظاهری محصول ایجاد نمی‌ کند؛ به همین دلیل این محصولات برای مکان‌ های پر تردد گزینه مناسبی هستند.

مقاوم در برابر حرارت: آجر فرش کف خاصیت نسوز دارد به همین خاطر در برابر دمای زیاد دچار تغییر شکل نمی‌ شود. آجرهای نسوز گزینه مناسبی برای مناطق گرمسیر محسوب می‌ شوند.

مقرون به صرفه: این آجرها نسبت به سایر کفپوش‌ ها دارای قیمت مناسب‌ تری هستند در نتیجه افراد با هر بودجه می‌ توانند از آن استفاده کنند و نمای شکیل و زیبایی را به وجود آورند. تولید این محصول به صورت انبوه در قیمت مناسب آن تاثیر بسزایی دارد.

دوام و طول عمر بالا: آجر فرش کف با گذر زمان نه تنها کیفیت خود را از دست نمی‌ دهد، بلکه جذابیت بیشتری پیدا می‌ کند. به منظور مقاوم سازی کف و ایجاد جلوه‌ ای زیبا و طبیعی از این آجرها استفاده می‌ شود.

تنوع در طرح و اندازه: آجرهای کف دارای سایزها و رنگ‌ های متنوعی هستند. تولید آن در ابعاد و طرح‌ های گوناگون سبب شده تا افراد بنا به سلیقه‌ ای که دارند از این محصول استفاده کنند. امکان اجرای الگوهای متنوع با استفاده از این نوع آجرها در فضاهای مختلف وجود دارد.

مزایای آجر فرش کف

عوامل تعیین کننده قیمت آجر کف 

آجر فرش کف حیاط با بازه قیمتی متفاوتی به فروش می‌ رسد و عوامل متعددی در تعیین قیمت و نرخ آن تاثیر گذارند. از جمله عواملی که قیمت این محصول را دچار نوسان می‌ کند می‌ توان به رنگ، طرح و ابعاد آجر اشاره نمود. همچنین عامل دیگری مانند کیفیت متریال و مواد اولیه استفاده شده برای تولید محصول در قیمت نهایی آجر بسیار موثر است. شیوه و نوع بسته‌ بندی آجرها برای ارسال به شهرهای مختلف از عوامل موثر در تعیین نرخ نهایی این محصول محسوب می‌ شوند. فروشگاه‌ ها و مراکز معتبر از طریق تهیه لیست قیمت روز آجر به مشتریان کمک می‌ کنند تا بر حسب بودجه و نیاز خود اقدام به خرید نمایند.

فروشگاه اینترنتی ما که در حوزه فروش و عرضه انواع آجر دارای سابقه زیادی است می‌ تواند اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت قیمت دقیق می‌ توانید متراژ مورد نظرتان را به کارشناسان اعلام کنید، سپس هزینه‌ ای را که برای خرید باید بپردازید، به شما اطلاع داده می شود. این مجموعه مفتخر است که انواع آجر فرش کف را با نازل‌ ترین قیمت و به صورت مستقیم از طریق کارخانه به دست مشتریان برساند. توزیع مستقیم از کارخانه در کاهش قیمت محصول تاثیر بسزایی دارد. شما مشتریان عزیز می‌ توانید با خیالی آسوده و با اطمینان از کیفیت محصولات اقدام به خرید کنید و از قیمت ویژه آن بهره‌ مند شوید. بررسی دقیق قیمت و کیفیت قبل از خرید موجب انتخاب بهترین محصول می‌ شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما