قیمت فروش عمده آجر نما سهند

آیا می دانید انواع آجر سهند که می توان برای نما استفاده کرد کدامند؟ آیا می دانید بهترین مرکز خرید و فروش عمده انواع آجر نما سهند با قیمت مناسب کجاست؟
در زمینه تولید انواع آجر شهرهایی مانند اصفهان و تهران در جایگاه بالایی قرار دارند. از جنبه های گوناگون مانند تعداد کارخانجات، حجم تولید، کیفیت محصولات و تنوع آنها می توان از کارخانه های اصفهان و تهران نام برد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه آجر سهند

این کارخانه در جاده تهران ورامین واقع است و بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد. مدیران و صاحبان این شرکت تجربه و سابقه ای طولانی در تولید انواع آجر دارند و در حال حاضر نیز با تجهیز کارخانه و تولید انواع متنوعی از آجر از جمله آجر نما و آجر نسوز از بزرگترین تولید کنندگان آجر در کشور می باشد.
این کارخانه در بخش های مختلف از جمله واحد آماده سازی مواد، کنترل کیفیت، پخت و بسته بندی بسیار مجهز می باشد. در واحد کنترل کیفیت انواع آزمایشهای مختلف در مراحل گوناگون و توسط دستگاههای پیشرفته صورت می گیرد. واحد پخت نیز با 12 کوره سنتی، 6 کوره نسوز و یک کوره تونلی ایتالیایی از مجهزترین واحدهای پخت آجر می باشد. در واحد بسته بندی نیز که بسیار مجهز می باشد، محصولات با بسته بندی مناسب برای ارسال به نقاط مختلف آماده می شوند.

انواع آجر شرکت سهند

در این شرکت انواع آجر نما، آجر شاموتی، آجر سنتی، آجر قرمز سمیرم، آجر رنگارنگ، آجر نسوز رستیک، آجر نسوز مشکی، آجر سفال، قهوه ای و سفید تولید می شود که با کیفیت بسیار بالا و قیمتهای مناسب عرضه می شود.
از طریق این مرکز خرید و فروش انواع آجر سهند با بهترین کیفیت امکان پذیر می باشد که نسبت به روش های سنتی خرید و فروش می توانید در کوتاهترین زمان و با صرف هزینه های کمتر، انواع مصالح ساختمانی مورد نیاز از جمله آجر را خریداری نمایید. برای اطلاع از لیست قیمت انواع آجر و سفارش خرید آنها می توانید با ما در ارتباط باشید.

4

  1. سلام
    درمورد خرید دستگاه بدنسازی
    راهنمایی می خواستم

    یا اگر ممکنه یک صفحه از ساییتون رو که در مورد خرید بدنسازی و راهنمای خرید مطلب نوشتین معرفی کنید

    درضمن سایتتون فوق العادست

    دوباره به سایتتون میام و
    منتظر پاسخ هستم

    با تشکر از سایت خوبتون

    • سلام درمورد خرید دستگاه بدنسازی اطلاعاتی برروی سایت نیامده است احتمالا سوتفاهم پیش امده است باتشکر ازشما

  2. سفال جهت تیغه کشی یک باب ویلا به مساحت ۳۵۰ متر دوبلکس جهت تیغه کل ویلا و اتاق‌ها مورد احتیاج است.. به هیچ عنوان سفال پیشنهادی در منطقه شمال ایران شوره نزند .. این سفال زیر کار می‌رود و داخل با سیمان و گچ پوشیده می‌شود و خارج با سنگ نما پوشیده می‌شود .. لطفا پیشنهاد خود رو ارائه دهید
    ممنون

    • سلام سفال گرگان گزینه خوبی است برای انتخاب درضمن این شوره نیز درآب موجود می باشد که وقتی باسیمان وشن مخلوط می شود روی سطح تیغه سفیدی باقی می ماند وتیغه قرمزاین سفیدی را واضح ترنشان میدهندباتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما