قیمت بلوک سفالی سقفی

قیمت بلوک سقفی

بلوک سفالی سقفی کرمان محصول بسیار مناسب برای سقف های تیرچه بلوک با ابعاد مختلف 20*20*40 و 20*25*40 و 25*25*40 تولید می گرددوشما میتوانید بدون واسطه اقدام به خرید هریک ازبلوک های فوق با ابعاد مختلف نماید این بلوک ها باعلامت استاندارد وبا دستگاه تمام اتوماتیک تولید می گردد وبلوک سفالی ازمواد خاک رس با آب تشکیل می شود .

قیمت هرعددبلوک سفالی سقفی ؟

قیمت بلوک سفالی سقفی بستگی به ابعاد موردنیاز شما دارد مثلا بلوک سقفی با ابعاد 25*20*40 با قیمت هرعدد 20000ریال درب کارخانه می باشد که هزینه بارگیری هرعدد بلوک به قیمت اعلام شده اضافه می گردد .

قیمت بلوک سقفی اصفهان

قیمت بلوک سقفی اصفهان

بلوک سقفی اصفهان یکی از شهرهای تولید کننده در بخش تولید بلوک سقفی  بلوک سقفی دراستان  اصفهان می باشد که بخش عمده از تولید بلوک سقفی را به خود اختصاص داده است که این بلوک را باابعاد 20*25*50 وابعاد دیگر تولید می نمایند.

قیمت سفال سقفی یزد

بلوک سقفی یزد نیز یکی از محصولات تولید شده دراین استان می باشد که باابعاد 40*20*25تولیدوابعاد 25*25*40 تولید میگرددشما می توایند قیمت این بلوک 20*20*40 را باقیمت 17000ریال درب کارخانه خریداری نماید استفاده ازبلوک سقفی هم درکمتر شدن قیمت تمام شده تاثیر گذار می باشد وهمچنین وزن نهایی سقف تاثیر دارد عایق صوتی وحرارتی نیز می باشد.

قیمت سفال سقفی یزد

کارخانه سفال سقفی درکدام استانها قراردارند؟

کارخانه سفال سقفی دراستان کرمان

کارخانه سفال سقفی درستان یزد

کارخانه سفال سقفی دراستان اصفهان

کارخانه سفال سقفی در استان قزوین

کارخانه سفال سقفی دراستان مشهد

کارخانه سفال سقفی دراستان تبریز

کارخانه سفال سقفی دراستان قم

و ……

می باشد که هرکدام به نحوی درتولید بلوک سقفی سفال سهم به سزای را ایفا می کنند جهت خریدوفروش محصولات خود می توایند با مادرارتباط باشید تا ما مشتریان رابدون واسطه به شما معرفی نماییم

 

6

    • باعرض سلام فی کارخانه 14100 ت است که درصورتیکه پیمانکار هستید می توانید از تخفیف برخوردار شوید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما