فروشگاه اینترنتی انواع آجر نما ایرانی

کیفیت انواع آجر نما ایرانی در مقایسه با آجر نما خارجی چگونه است؟ بهترین کارخانه های تولید آجر نما ایرانی کدامند؟ آیا در فروشگاه های اینترنتی می توان آجر نما ایرانی با کیفیت خریداری نمود؟
تولید و استفاده از آجر در ایران سابقه ای طولانی دارد. در مناطق مختلف کشور کوره های آجر پزی به صورت سنتی و یا کارخانه های بزرگ تولید آجر فعالیت دارند. شهرهایی مانند اصفهان، یزد و تهران از مراکز اصلی تولید آجر به شمار می روند. این مناطق از نظر حجم تولید و هم کیفیت و مرغوبیت آجر در سطح بالایی قرار دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بهترین کارخانه های تولید آجر نما ایرانی

همانطور که بیان شد اصفهان، یزد و تهران قطب های اصلی تولید آجر در ایران می باشند. کارخانه های بزرگ و پیشرفته ای مانند کسری، نماچین، سهند، نیک، آذرخش و یزد گنبد با استفاده از بهترین تجهیزات روز و تکنولوژی تولید به فعالیت مشغول می باشند.
کارخانه آجر کسری: در اصفهان و نزدیک به نیم قرن در حال فعالیت است. مدرن ترین کارخانه در سطح ایران و آسیا می باشد. انواع آجر از جمله آجر نسوز، آجر نما، آجر تیغه دیواری و بلوک سقفی در آن تولید می شود.
کارخانه آجر نماچین: در اصفهان واقع است و بیش از ربع قرن سابقه تولید آجر دارد. تنوع زیاد آجر نمای تولیدی و ظرفیت بالای تولید در کنار کیفیت برتر از ویژگی های آجر نماچین می باشد. این کارخانه در زمینه تولید انواع آجر نما فعالیت دارد.
کارخانه آجر سهند: در تهران و با بیش از نیم قرن سابقه در حال فعالیت است. بزرگترین تولید کننده آجر نما در ایران می باشد. انواع آجر نما از جمله آجر قرمز سنتی، قرمز سمیرم، آجر شاموتی، آجر رنگارنگ و آجر نسوز در رنگهای مشکی، قهوه ای، سفید و طوسی در آن تولید می شود.
کارخانه آجر نیک: در سال 74 در تهران شروع به کار کرد. انواع آجر نما زرد، قرمز، گلبهی و آجر نسوز نما در آن تولید می شود که به دلیل کیفیت بالا به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.
کارخانه آجر آذرخش: گروه کارخانجات بین المللی آذرخش قم در سال 76 با یک کارخانه در شهرک شکوهیه قم شروع به کار کرد و توانست در مدت کوتاه 4 کارخانه دیگر نیز راه اندازی کند. انواع آجر نسوز نما در آن تولید می شود. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند که قابل رقابت با محصولات در سطح جهانی نیز می باشند.
کارخانه آجر یزد گنبد: از نمونه کارخانه های فعال در یزد می باشد که در سال 63 شروع به کار کرد. در حال حاضر انواع آجر سفال، پلاک و نما در آن تولید می شود.
این کارخانه ها تنها نمونه هایی از بهترین شرکت های تولید آجر در ایران می باشد که به آنها اشاره شد. فروشگاه های آنلاین و استفاده از روش های خرید اینترنتی از بهترین راههای خرید و فروش می باشد. زیرا با تنوع بالا و قیمتهای مناسب امکان انتخاب را بسیار آسان نموده است. در این سایت نیز امکان خرید و فروش انواع آجرهای باکیفیت به صورت اینترنتی وجود دارد.

منبع: فروشگاه مصالح ساختمانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما