عرضه مستقیم بلوک سقفی سبک

تولید کننده های زیادی در کشور هستند که به عرضه مستقیم بلوک سقفی سبک به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند به گونه ای که در انواع متنوعی بوده و دارای کارایی و کاربرد های گوناگونی می باشند که در انواع گوناگونی بوده که در کیفیت های متفاوتی هستند و هر چه دارای استقامت بیشتری باشد در قیمت آن نیز تاثیر زیادی می گذارد.

عرضه مستقیم بلوک سقفی سبک

کاربرد انواع بلوک سقفی سبک

کاربرد انواع بلوک سقفی سبک بلوک سقفی سیمانی معمولا در ساخت و ساز استفاده می شود که از مزیت های اصلی آن ها می توان به وزن سبک اشاره داشت که جنس آن ها از سفال، بتن و یونولیت می باشد و به طور کلی مواد تشکیل دهنده آن ها نباید روی بتن اثر شیمیایی داشته باشد.

بلوک های سیمانی به عنوان پر کننده در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و قالب های دائمی هستند که در محاسبات ایستایی سقف محسوب نمی شوند و مقاومت آن ها به شکلی است که در برابر عبور و مرور ناشی از بتن ریزی و ضربه های ناشی از حمل و نقل مستحکم می باشند.

یکی دیگر از کاربرد های عمده بلوک های سیمانی می توان به نقش آن ها به عنوان دیوار های جدا کننده در داخل ساختمان ها اشاره کرد و باید توجه داشت که در سایز ها و اندازه های گوناگونی بوده و دارای وزن های متفاوتی می باشند.

بلوک های سقفی معمولا برای مهندسی و هم چنین کنترل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که از برای قالب های زیرین بتن پوششی درجا و برای تامین صافی دیوار ها کاربرد خواهد داشت.

بلوک های سقفی که عموما جنس آن ها از سیمان است به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند عموما در قسمت فوقانی اتاق ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که یکی از ویژگی های اساسی آن ها، مانع از عبور سر و صدا خواهد شد.

فروش عمده بلوک سقفی سبک در بازار

فروش عمده بلوک سقفی سبک در بازار عرضه بلوک سقفی به صورت عمده در بازار های فروش سراسر کشور انجام می شود که بسته به کیفیت و ویژگی های آن ها دارای قیمت های مختلفی می باشند.

خریدار ها باید در نظر داشته باشند که شرکت ها به فروش غیر حضوری و به صورت مستقیم بلوک های سقفی نیز می پردازند که در این صورت مشتری از مزیت های کیفیت خوب و مطابق با استاندار های بین المللی و استقامت بالای آن ها و هم چنین قیمت مناسب این محصول بهره مند خواهند شد.

عرضه مستقیم این بلوک ها و سفارش های آن در صنعت ساختمان سازی می تواند به صورت غیر حضوری نیز باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما