سفارش عمده بلوک سقفی یونولیت دار قم

سفارش عمده بلوک سقفی یونولیت دار قم به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. سفارش دهندگان بلوک سقفی قم اغلب مغازه داران و  همچنین فروشگاه های ساختمانی در سطح شهرها و یا شرکت های ساختمان سازی می باشند.

این شرکت ها بعد از  مراجعه به این سایت محصول مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش می دهند. محصول خریداری شده در سریع ترین زمان درب منزل و یا محل کار تحویل آن ها می شود.

سفارش عمده بلوک سقفی یونولیت دار قم

بلوک سقفی یونولیت دار چه کاربردی دارد؟

بلوک سقفی یونولیت دار چه کاربردی دارد؟ بلوک سقفی یونولیت دار چه کاربردی دارد؟

  • یه خاطر وزن کم که در این صورت هزینه ی اسکلت هم کم می شود
  • به خاطر عرض مناسب که در این صورت در مصرف تیرچه صرفه جویی می شود
  • سرعت ساخت و سازها زیاد می شود و به راحتی و در چندین ساعت می توان سقف را بنا کرد.
  • سقف یونیت دار در برابر حرارت و گرما و همچنین رطوبت به عنوان یک عایق عمل می کنند.
  • همچنین اگر زمین لرزه شد خطرات ناشی از سقوط مصالح را نصف می کند.

به خاطر همین کاربرد این محصولات نسبت به نمونه های سفالی و قدیمی چندین برابر شده است. برای اطلاع از کاربردها و نیز نحوه ی فروش و قیمت ها می توانید به این سایت مراجعه کنید و یا به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارند با کارشناسان تماس بگیرید.

عرضه مستقیم بلوک سقفی در بازار قم

عرضه مستقیم بلوک سقفی در بازار قم عرضه مستقیم بلوک سقفی در بازار قم انجام می پذیرد. در بازار بلوک سقفی مدل های مختلف این محصول و در ابعاد کوچک و بزرگ به صورت عمده ای و یا جزئی و با قیمت های مختلف به مصرف کننده عرضه می گردد. در عرضه ی مستقیم دست دلالان و واسطه گران کوتاه می شود و محصول با قیمت پایین به دست مصرف کننده می رسد.

خریداران هم اغلب مغازه داران و فروشگاه ها می باشند که این محصول را به صورت عمده ای و با قیمت پایین می خرند و به صورت جزئی و گران تر می فروشند. ساختمان سازان و شهرک سازان هم از جمله خریداران کلی این محصول می باشند. در این سایت انواع بلوک سقفی فوم دار با مشخصات کامل و قیمت ها در معرض دید مشتری قرار داده می شود و مشتری با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید این محصول می کند.

کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور هم مشتریان زیادی را جذب کرده است. صادرات این محصولات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار به کشورهای همسایه و آسیای صغیر و حتی اروپایی هم انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما