بازار فروش آجر سفال با گارانتی اصلی

آجر سفالی نوعی از مصالح ساختمانی است که به صورت صنعتی تولید می شود و به جای سنگ مورد استفاده است که از نوع سنگ های دگرگون ساخته می شود. خاک رسی و خاک سفال مواد اولیه برای ساخت آجر است و برای دیوار کشی ساختمان ها و منازل از  آن استفاده می شود. درست است که در شرایط تحریم هستیم اما بازار فروش آجر سفال تقریبا خوب است.

بازار فروش آجر سفال با گارانتی اصلی

عرضه بدون واسطه آجر سفال با کیفیت در کشور

عرضه بدون واسطه آجر سفال با کیفیت در کشورآجر های سفالی در مرحله های مختلف ساخت، رنگ، شکل در نهایت دقت تولید می شوند و در اشکال مختلف در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند.

آجر سفال با سه روش متفاوت ساخته می شود که عبارت اند از:

آجر قالبی: این نوع آجر بیشتر از همه آجر های سفالی مورد استفاده قرار می گیرد چرا که هزینه  کمتری نسبت به بقیه آجر ها دارد‌.

آجر دست ساز سفالی: این نوع آجر به صورت دستی توسط افراد تهیه می شود که در این روش گل سفال را در قالب های مخصوص ریخته و خشک می کنند که این روش کمی زمان بر است.

آجر سفال صنعتی: این نوع آجر تقریبا شبیه آجر دست ساز است اما در این  روش تولید کنندگان از مواد دیگری برای تولید آجر استفاده می کنند اما اصلی ترین ماده برای ساخت آجر خاک رس است.

اندازه ساخت آجر سفالی در حالت استاندارد با ابعاد 20 در 20 در 15 است ولی چیزی که بیشتر در بازار ایران وجود دارد ابعاد 18 در 18 در 13 است ‌که مورد استقبال هم هست. پس بهتر است پس از آنکه مقدار نیاز خود به آجر سفال را محاسبه کردید اندازه آجر ها را از فروشنده مطلع شوید.

یکی از انواع آجر های سفالی، آجر سفال تیغه ای است که در شهر های مختلف نام های متفاوتی دارد:

  • بلوک تیغه ای
  • تیغه سفالی
  • آجر تیغه ای
  • بلوک تیغه سفالی
  • بلوک سفال تیغه ای
  • آجر سفال دیواری
  • بلوک دیواری
  • سفال دیواری
  • تیغه دیواری
اما اگر می خواهید بدانید کدام آجر سفال تیغه ای کیفیت بالایی دارد موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • رنگ بلوک ها یکنواخت باشد
  • گوشه های بلوک قائم باشد
  • سطح آن هموار و بدون ترک باشد

همچنین چون هزینه های حمل و نقل زیاد است بهتر است ابتدا مساحت آجر لازم را محاسبه کرده و سفارش دهید.

بازار بین المللی آجر سفال با قیمت مناسب

عرضه آجر سفال توسط تولید کنندگان و یا واسطه ها به بازار انجام می شود. بازار اجر سفال در عرصه بین المللی نیز فعال است و صادر کننده آجر سفال با در نظر گرفتن شرایط و بازاریابی در عرصه بین المللی و ضمنا تولید آجر سفال با کیفیت می تواند از این فضا استفاده کند.

البته با پیشرفت علم و تکنولوژی سازه های متفاوتی از مواد مختلف وارد بازار های جهانی شده است که کم کم جای آجر های سفالی را می گیرند که این اتفاق به زمان زیادی نیازمند است. در کشور ما چندی پیش متخصصان توانستند یک مدل خانه هایی بسازند که دیوارهای آن سیار است و قابل جا به جایی است و عایق کامل صوتی و حرارتی هستند.

شرکت صادر کننده آجر سفال چینی

شرکت صادر کننده آجر سفال چینیآجر سفال چینی رایج ترین شیوه ساخت و ساز در ایران است که این نوع دیوار ها در ساختن تیغه های جدا کننده داخلی، دیوار های پیرامونی و … کاربرد دارد. آجر های سفال چینی کمی ضعف ترند برای همین نباید در دیوارهایی که بار زیادی تحمل می کنند استفاده کرد. این نوع آجر ها عایق حرارتی اند و وزن کمی دارند و در دسترس اند.

شرکت ها و برند های مختلفی در تولید انواع آجر فعالیت می کنند گرچه به خاطر سنگینی آجر سفال صادرات آن توام با هزینه های زیادی است که اگر حمل و نقل ریلی جایگزین شود میتواند هزینه ها کمتر شود. صادرات به کشور های مختلف همچون ترکیه، عراق و گرجستان وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما